Otázky a odpovědi

ANEB CO VÁS ČASTO ZAJÍMÁ

1Jakým způsobem se můžu přihlásit na akci?
Místo na akci je potřeba rezervovat předem, to lze buď odesláním jednoduchého on-line formuláře (přímo na stránce akce), telefonicky nebo e-mailem. Rezervace platí maximálně dva týdny, dle situace může být zkrácena nebo naopak prodloužena. Uhrazením zálohy je Vaše účast považována za platnou.
2Nemám s lezením via ferrat žádné zkušenosti, mohu se i přesto přihlásit na ferratovou akci?
Několika ferratových akcí je možné se zúčastnit i bez předchozích zkušeností, jejich program je sestavený tak, aby je zvládl i začátečník. Náročnost akcí je vždy uvedena v detailu dané akce. Pokud si nejste jistí, raději Vaši účast před přihlášením zkonzultujeme telefonicky nebo e-mailem.
3Od jakého počtu účastníků se akce realizuje?
Záleží na konkrétní akci, u většiny je to 4-6 účastníků. Toto neplatí u akcí na míru nebo u kurzů lezení, tam můžete být klidně jen dva. :-)
4Jaký je maximální počet účastníků ve skupině?
Opět záleží na typu akce. U vícedenních akcí s turistikou je to max 10 osob. U ferratových 6 osob. Na několika akcích se mnou bývá parťák - tam je pak počet i vyšší než 10. Pokud je to pro vás stěžejní, raději se vždy předem zeptejte.
5Potřebuji pomoct s výběrem vybavení / pojištěním / vízem atd.
Pokud jste již na některou akci přihlášeni, máte v ceně 30 min konzultací na jakékoliv dotazy týkající se dané akce. Pro ostatní platí ceník v sekci "SLUŽBY".
6Jaké jsou podmínky přihlášení, storno podmínky a další?
Všeobecné obchodní podmínky jsou dostupné na www.horskapruvodkyne.cz/vseobecne-obchodni-podminky.