Otázky a odpovědi
1. Jak se přihlásit na akci?
Místo na akci je potřeba rezervovat předem, to lze buď odesláním jednoduchého on-line formuláře (přímo na stránce akce), telefonicky nebo e-mailem. Rezervace platí maximálně dva týdny, dle situace může být zkrácena. U akcí, které dělám pro CK je potřeba udělat rezervaci přímo přes ně (to mohu zprostředkovat) a délka rezervace se může lišit.
2. Nemám s lezením via ferrat žádné zkušenosti, mohu se i přesto přihlásit na ferratovou akci?
Většiny ferratových akcí je možné se zúčastnit i bez předchozích zkušeností, jejich program je sestavený tak, aby je zvládl i začátečník. Pokud je však u akce uvedeno "pro pokročilé", raději Vaši účast před přihlášením zkonzultujeme telefonicky / e-mailem.
3. Od jakého počtu účastníků se akce realizuje?
Minimální počet pro realizaci akce jsou 4 účastníci. Toto neplatí u akcí na míru, tam můžete být klidně jen dva. :-)
4. Jaký je maximální počet účastníků ve skupině?
Záleží, o jakou akci se jedná. U ferratových bývá maximální počet 7, u ostatních se maximum pohybuje mezi 10 až 12 účastníky.
5. Jak zjistím, zda akci fyzicky zvládnu - jaká je náročnost akce?
Vnímání náročnosti je velmi individuální, takže je těžké to posoudit. Nejlepší obrázek si uděláte z informací na stránce dané akce, kde je přímo v programu k jednotlivým túrám uvedena délka v hodinách, počet km a celkové stoupání. Pokud potřebujete podrobnější informace o náročnosti, kontaktuje mě telefonicky / e-mailem.
6. Když pojedu na akci sám/sama, musím něco připlácet?
Pokud pojedete jako jednotlivec, ubytujeme Vás na pokoji s jiným klientem/klienty (záleží na typu pokoje na konkrétní akci), ale nebudete doplácet nic - cena zůstává stejná.
7. Kolik peněz si mám vzít s sebou, jakou částku doporučuješ?
Na tuto otázku bohužel nejsem schopná dát přesnou odpověď, protože
útraty klientů se výrazně liší a je to tedy individuální (někdo hodně šetří, jiný si na dovolené naopak rád dopřeje). Odhad výdajů na
vstupy - do národních parků, památek a další, se dozvíte v informačním e-mailu v dostatečném předstihu.
8. Potřebuji pomoct s výběrem vybavení / pojištěním / vízem atd.
Pro tyto konkrétní (i jiné) dotazy mne prosím kontaktujte telefonicky nebo e-mailem. Ráda se vším poradím.
9. Jaké jsou storno podmínky?
Úhradou nebo (po domluvě) částečnou úhradou souhlasíš s podmínkami akce.
Storno podmínky jsou následující:
91 a více dní před odjezdem - storno poplatek 5 % z ceny
61 a více dní před odjezdem - storno poplatek 20 % z ceny
21-60 dní před odjezdem - storno poplatek 50 % z ceny
20 dní a méně před odjezdem - storno poplatek 100 % z ceny (pokud za sebe najdeš náhradníka, dojde jen ke změně údajů účastníka a finančně se vyrovnáte mezi sebou).
Pokud dojde ke zrušení akce z mojí strany, vrací se ti samozřejmě 100 % uhrazené částky.