Otázky a odpovědi

1. Jak se přihlásit na akci?

Místo na akci je potřeba rezervovat předem, to lze buď odesláním jednoduchého on-line formuláře (přímo na stránce akce), telefonicky nebo e-mailem. Rezervace platí maximálně dva týdny, dle situace může být zkrácena. U akcí, které dělám pro CK je potřeba udělat rezervaci přímo přes ně (to mohu zprostředkovat) a délka rezervace se může lišit.

2. Nemám s lezením via ferrat žádné zkušenosti, mohu se i přesto přihlásit na ferratovou akci?

Většiny ferratových akcí je možné se zúčastnit i bez předchozích zkušeností, jejich program je sestavený tak, aby je zvládl i začátečník. Pokud je však u akce uvedeno "pro pokročilé", raději Vaši účast před přihlášením zkonzultujeme telefonicky / e-mailem.

3. Od jakého počtu účastníků se akce realizuje?

Minimální počet pro realizaci akce jsou 4 účastníci. Toto neplatí u akcí na míru, tam můžete být klidně jen dva. :-)

4. Jaký je maximální počet účastníků ve skupině?

Záleží, o jakou akci se jedná. U ferratových bývá maximální počet 7, u ostatních se maximum pohybuje mezi 10 až 12 účastníky.

5. Jak zjistím, zda akci fyzicky zvládnu - jaká je náročnost akce?

Vnímání náročnosti je velmi individuální, takže je těžké to posoudit. Nejlepší obrázek si uděláte z informací na stránce dané akce, kde je přímo v programu k jednotlivým túrám uvedena délka v hodinách, počet km a celkové stoupání. Pokud potřebujete podrobnější informace o náročnosti, kontaktuje mě telefonicky / e-mailem.

6. Když pojedu na akci sám/sama, musím něco připlácet?

Pokud pojedete jako jednotlivec, ubytujeme Vás na pokoji s jiným klientem/klienty (záleží na typu pokoje na konkrétní akci), ale nebudete doplácet nic - cena zůstává stejná. 

7. Kolik peněz si mám vzít s sebou, jakou částku doporučuješ?

Na tuto otázku bohužel nejsem schopná dát přesnou odpověď, protože útraty klientů se výrazně liší a je to tedy individuální (někdo hodně šetří, jiný si na dovolené naopak rád dopřeje). Odhad výdajů na vstupy - do národních parků, památek a další, se dozvíte v informačním e-mailu v dostatečném předstihu.

8. Potřebuji pomoct s výběrem vybavení / pojištěním / vízem atd.

Pro tyto konkrétní (i jiné) dotazy mne prosím kontaktujte telefonicky nebo e-mailem. Ráda se vším poradím. 

9. Jaké jsou storno podmínky?

Úhradou nebo (po domluvě) částečnou úhradou souhlasíš s podmínkami akce. 

Storno podmínky jsou následující: 

91 a více dní před odjezdem - storno poplatek 5 % z ceny

61 a více dní před odjezdem - storno poplatek 20 % z ceny

21-60 dní před odjezdem - storno poplatek 50 % z ceny

20 dní a méně před odjezdem - storno poplatek 100 % z ceny (pokud za sebe najdeš náhradníka, dojde jen ke změně údajů účastníka a finančně se vyrovnáte mezi sebou).

Pokud dojde ke zrušení akce z mojí strany, vrací se ti samozřejmě 100 % uhrazené částky.